Avatar billede bigby Nybegynder
13. marts 2009 - 23:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke ændre standardprogram til RSS-feeds

Jeg bruger Firefox til RSS ("Live bookmarks"), men pludselig er protokollen blevet associeret med Outlook.

Når jeg klikker Start - Standardprogrammer - Angiv dine standardprogrammer og vælger Outlook samt "Vælg standardindstillinger for dette program", burde det jo være muligt at fjerne fluebenet ved RSS-feeds. Det er det bare ikke - for alle checkboxe er "greyed out" (kan ikke vælges).

Jeg ER logget på som administrator.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. marts 2009 - 23:34 #1
Ikke fordi det hjælper dig en dyt, men her er én med samme problem: http://www.eksperten.dk/spm/861369
Avatar billede bigby Nybegynder
20. juni 2011 - 13:02 #2
gml