Avatar billede mijaysen Praktikant
13. marts 2009 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der kommer ikke længere lyd

Hej eksperter. Jeg har en pc med bunkortet ASUS P5N-E SLI med onboard lydkort. Jeg hørte musik igår og idag er der ingen lyd. Alle drivere er installeret og melder at de virker korekt. Jeg køre windows Vista Ultimate Edition. Kan lydkortet i bunkortet godt brænde af alene? eller hvad kan der være galt?
Avatar billede McAsh Nybegynder
13. marts 2009 - 09:50 #1
Der har på det seneste været en del indlæg omkring dette emne, ved ikke om det er fordi der har været nogle updates, der ikke spiller helt optimalt eller hvad.

Anyways, prøv at højreklik på dit lydikon på proceslinjen, gå ind i "lyde" og derefter ind under egenskaber for højttalere og tjek at alt er som det skal være.
Avatar billede newcommer Nybegynder
13. marts 2009 - 11:56 #2
Nu kører jeg selv XP, og der kan der ske det, at lyden slår fra
i windows. Den kan så sættes til igen under Kontrolpanel/Lyde og
lydenheder/Lydenheder/egenskaber. Desuden skal man se efter for
neden i venstre side, der et et felt, hvor der står "Slå alt fra"
Der må ikke være flueben i det felt.
Der findes formodenlig noget tilsvarende i Vista.
Avatar billede mijaysen Praktikant
13. marts 2009 - 12:03 #3
Nu har jeg siddet og leget med det lidt og fandt ud af det var slået fra inde i biosen. Ved ikke hvordan det kunne være sket men nu virker det. Ellers mange tak for jeres hjælp!