Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. marts 2009 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem dokumenter direkte til NAS

Hej eXperter

Jeg ville høre om nogle af Jer måske kunne hjælpe mig med en lille ting.

Jeg har en D-link 313 NAS-server m. 500 GB Seagate harddisk i. Jeg vil gerne bruge den til flere forskellige ting. Har fået det meste til at virke nu, men én ting mangler jeg som jeg gerne vil have den skal kunne... Her kommer det.

Når jeg gemmer (fx et dokument) på C-drevet, så skal den kopiere det direkte over på serveren, så det faktisk gemmes to stedet på samme tid. Er dette muligt?
Avatar billede natas-dk Nybegynder
13. marts 2009 - 22:36 #1
ev.t kig på "rejsetaske" og/eller "offline filer"

har ikke selv prøvet det..  men det er måske en mulighed
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
14. marts 2009 - 08:47 #2
Rejsetaske??? Hehe!
Avatar billede Peter_BP Nybegynder
25. marts 2009 - 22:19 #3
Hej!

Du kan installere et program på din PC som kører så kører et scheduled synkroniseringsjob mellem en mappe på din pc og på NAS'en. Uanset hvor du gemmer filerne, eller evt. redigerer dem, vil programmet så sørge for at alle filer ligger begge steder i de nyeste udgaver.

Jeg har gode erfaringer med DSynchronize
http://www.snapfiles.com/get/dsynchronize.html
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
26. marts 2009 - 12:02 #4
Det tror jeg lige jeg prøver engang her i ugen...