Avatar billede heinoma Nybegynder
12. marts 2009 - 17:36 Der er 4 kommentarer

Skifte religion på sin pc, for at afspille andre dvd'er (andre religioner f.eks.3)

hej alle venner

jeg har fået en dvd fra udlandet som har religion 3, når jeg så afspiller den, står der på min pc at jeg skal skifte religion.
men jeg har brugt alle de gange man kan skifte religioner. Hvad kan man ellers gøre??

kan man bruge et program til at lave om på dvd drevet, så den kan spille alle religoner??

det afspiller jeg brugte er Microsoft windows player.
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
12. marts 2009 - 17:51 #1
Jeg har ikke umiddelbart et svar, men en anden løsning kunne måske være at lave en iso fil kopi af dvd'en og så køre den gennem Daemon tools. Eller evt. brænde den med f.eks. convertXtodvd. Ellers tror jeg det er nemmest at få din forhandler til at nulstille drevet eller udskifte det.

Og by the way, så tror jeg det er regionen du skal skifte. Om du så vil konvertere til en anden religion samtidig bestemer du nok selv ;-)
Avatar billede djras Nybegynder
12. marts 2009 - 17:52 #2
På "nettet" findes der forskellige pgr. der kan bruges.
Bla. Region Killer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 20:56 #3
Tag en kopi af den ved at køre den igennem DVD shrink - her kan du fjerne region.
Avatar billede noden Nybegynder
20. marts 2009 - 18:23 #4
AnyDVD virker fint og du behøver ikke brænde eller lave ISO filer eller lign. Bare installer det og AnyDVD stiller selv om til den region dit medie er lavet i.
De nye versioner virker også til Blu-Ray.