Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. marts 2009 - 13:17 Der er 8 kommentarer

Hvilket LCD TV er det bedste?

Hejsa..
Jeg står og skal købe nyt fjernsyn, og jeg er lidt i tvivl om hvilket der er det bedste - også senere hen :)

Kandidat #1:Philips - 32PFL5403H
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/32PFL5403H_(Wupti1).html

Kandidat #2: Sony - KDL-32V4500
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WKDL32V4500_(Wupti1).html

Jeg har valgt et billigt tv, fordi mit budget kun er 5000 kr :)
Avatar billede pkdkk Nybegynder
12. marts 2009 - 13:23 #1
Har hørt at Sony - KDL-32V4500 skulle være et mega nice tv .. Kender ikke til det Philips tv du henviser til ..
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. marts 2009 - 15:04 #2
Super :D

Er der felere der har et bud?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 20:30 #3
Det kommer jo an på...
Ambilight Spectra 2 - er det derfor du har valgt den model, eller er der en anden grund?

F.eks. er der ikke DVB-C tuner i Philips men i Sony er der, mens det er et Full HD (opløsning 1920 x 1080) i Philips og sonys er max 1366 x 768....

Men tjek specs - Philips - 32PFL5403H har de bedste specifikationer...
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. marts 2009 - 21:22 #4
Altså - Når du siger Ambillight spectra 2 - hvilken en er det så? Fordi det virker ikke som en af de tv jeg har valgt.

Begge tv har både DVB-T og DVB-C tuner.. :)

OG der er heller ikke nogen af dem som jeg henviser til, som har FULL HD.. :S - Prøv at markér og kopier linksne, hvis du bare trykker på dem kommer der nemlig en reklame for Phillips ambilight.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 22:07 #5
Links bliver cuttet :(

Kigger lige på dem igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2009 - 22:14 #6
Så er der kigget på de rigtige varer ;)
De er meget ens, men da jeg arbejder for distributøren af Philips, så er der ukendt levering på 32PFL5403H...

Gå efter den du syntes bedst om :)
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
13. marts 2009 - 00:52 #7
Ja.. det er bare der den er lidt svær - for jeg synes om begge to, og de er i samme prisklasse - og hvis du er Philipsmand, kan jeg godt se hvor den peger hen - Men objektivt, hvad er "best value" ? :p
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2009 - 20:15 #8
Jeg er ikke ren "Philipsmand" da vi også distribuerer Sony :)

Personligt ville jeg vælge Sony, da jeg bedst kan lide deres design.