Avatar billede henrikpju Nybegynder
12. marts 2009 - 10:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2003 svarer ikke på telnet til localhost

Hej,

jeg har en enkelt exchange server som "pludselig" er stoppet med at modtage mails. På de andre exchange servere jeg har kan man telnette til localhost på port 25 og få svar fra Exch2003. Denne her server får jeg intet svar hvis jeg telnetter til localhost, men jeg får svar hvis jeg telnetter direkte til IP Adressen (LAN Side).

Det er ikke firewall problemer eller port problemer og der kan godt sendes mail internt og sendes ud. I Accept Relay listen er 127.0.0.1 / LAN IP / Wan IP sat ind.

Nogle forslag til hvor jeg kan lede efter fejl ?
Avatar billede henrikpju Nybegynder
12. marts 2009 - 10:38 #1
Fandt fejlen
Avatar billede freesoft Praktikant
13. marts 2009 - 16:37 #2
Som var ?
Avatar billede henrikpju Nybegynder
01. april 2009 - 09:47 #3
I accept/Relay listen i Exchange skulle IP fra netkort på LAN side også stå.