Avatar billede ursulusX Nybegynder
11. marts 2009 - 14:01 Der er 1 løsning

standby i xp

Problemer med MSI wind u100, 2 gb ram, 160 gb hdd, xp, udvidet med originalt MSI 6 cellers batteri.

Almindelig dvale og standby virker fint, altså når jeg lukker låget eller trykker på standby knappen.
Men den tidsstyrede standby virker ikke. Så når jeg fx sætter den til 1 minut, sker der ikke noget.
Jeg har været i enhedshåndtering, og der er intet der har rettigheder til at tage computeren ud af standby.

der er kun disse 2 enheder der er strømstyringsrettigheder i enhedshåndteringen, og de er som sagt sat så de ikke kan tage computeren ud af standby.

- realtek ethernet kortet
- usb-rodhub

og jeg har læst de gamle tråde om lignende emner, men synes ikke der var noget hjælp
Avatar billede ursulusX Nybegynder
27. marts 2009 - 14:16 #1
jeg har lavet spørgsmålet igennem bare med 200 point i bonus :)