Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 22:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lav et baggrundsbillede

Hej er der en grafisk ekspert som vil lave et baggrundsbillede til mig, det skal være en joke på daniscos afdelings navne skift (først hed de ingredient så cultor og nu igen ingerdent) Jeg havde tænkt på et billede af daniscos normale logo efterfulgt af et overstreget ingredient og derefter et overstreget cultor og derefter endelige ingredient igen. Overstregningerne må gerne ligne noget som er lavet i hånden. Dette kunne evt være skrevet på en lap papir e.l. gerne med original ”Danisco” skrift inspiration og nuværende logoer kan hentes på daniscos hjemmeside:
http://www.danisco.com/upload/photoarchive/logos.zip
Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 22:51 #1
Ups stavningen går rigtit dårligt i dag.
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. juli 2001 - 23:00 #2
ikke fordi jeg er grafikker, men måske skulle du give flere point og så en størrelse på baggrunden :)

jeg er programmør så lad være at spørge om jeg kan lave det :)
Avatar billede 12tri Nybegynder
04. juli 2001 - 23:01 #3
ok gerne i 800*600, jeg har ikke flere point
Avatar billede yaief Nybegynder
05. juli 2001 - 03:48 #4
LOL - jeg tror ikke pointene betyder vildt for størrelsen *GG*
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. juli 2001 - 09:52 #5
hvis nu man lagde et par kilo til så kunne man da nok godt få det lavet  :)
Avatar billede blackoak Nybegynder
05. juli 2001 - 12:57 #6
Hej du jeg laver et i ferien, og uploader det - så kan du jo kigge på det.
Avatar billede 12tri Nybegynder
05. juli 2001 - 13:27 #7
blackoak--> lyder fint
Avatar billede 12tri Nybegynder
08. juli 2001 - 22:54 #8
Blackoak--> hvordan går det jeg lukker i morgen så hvis du har noget du gerne vil vise så er det  nu :-)
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. juli 2001 - 11:15 #9
Jeg lukker og slukker