Avatar billede nemonic Nybegynder
11. marts 2009 - 12:59 Der er 4 kommentarer

Lyd i VISTA - Mikrofon i højtaler

Hej Eksperter,
Jeg har et lille problem.
I XP kunne man ret simpelt sætte sin PC op til at gengive den lyd der blev sagt i mikrofonen som var tilsluttet til en maskine, er dette ikke muligt i VISTA, hvis ja, hvordan?

Har stirret mig blind på det.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2009 - 13:43 #1
det kan du bl.a gøre i kontrolpanel under lyd

du kan højreklikke på lydikon i systemtray-afspilningsenheder.

m.v.h
Avatar billede nemonic Nybegynder
11. marts 2009 - 15:02 #2
Synes bare ikke jeg kan se hvorhenne derinde jeg skal stille det, kan du komme det lidt nærmere? :)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2009 - 16:31 #3
i nederste højre hjørne har du en højtaler ikon. højreklik på den og vælg afspilningsenheder.

i kontrolpanel under lyd kommer du frem til samme sted
Avatar billede nemonic Nybegynder
12. marts 2009 - 12:09 #4
Jeg ved udemærket godt hvordan jeg kommer ind i lydegenskaber i VISTA, problemet ligger i, at jeg ikke kan finde ud af hvordan man får højtalerne til at gengive hvad der bliver sagt i mikrofonen.

F.eks. hvis der skal holdes fordrag, kunne man få sin bærbar til at afspille det man siger i sin mikrofon, igennem højtalerne.
I XP var det blot et flueben man lige kunne vinge af.