Avatar billede sniperdog Nybegynder
11. marts 2009 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm tænder ikke efter dvale

Hejsa..

Benytter vista home premium på bærbar zepto znote 6625wd..

Hvis jeg sætter computeren til at slumre starter skærmen uden problemer, men hvis den slumrer længe nok på batteri skifter den til dvale tilstand. Når den gør det tænder skærmen ikke, computeren tænder fint og virker, men skærmen er bare slukket.. hvis jeg så sætter den til at slumre (mens skærmen er slukket), og så tænder igen mens den er i 'slumre' funktion, så tænder skærmen igen..

Hvorfor gør den det og hvordan fixer jeg det?

har installeret nyeste skærmdrivere..

Venlig Hilsen
Casper
Avatar billede Little Helper Seniormester
11. marts 2009 - 10:19 #1
Prøv at lade den gøre det igen og hold FN-Tasten nede (FN er funktionstasten) mens du trykker på F1 (mener der er F1 den tast der viser en måne). så skulle skærmen komme op.

Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede Little Helper Seniormester
13. marts 2009 - 20:17 #2
Kunne du venligst lukke denne tråd hvis det løste dit problem.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
12. maj 2009 - 13:21 #3
...