Avatar billede zippy1008 Nybegynder
11. marts 2009 - 09:34 Der er 10 kommentarer

grafikkort

jeg vil spøger om det vil være en god ide at skift mit grafikkort i min bærebar for jeg skal nemelig på efterskole og vil derfor også ha at den skulle være bedre til at spille

Der er en HP pavilian dv5 1040eo

Her er et link:
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=34289&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

og har et strøm kabel på
input: 100-250v 1,5A
udput:119V 4,74A
og 90W
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 09:39 #1
tror du ikke lige du skulle lukke det her spørgsmål først?

http://www.eksperten.dk/spm/867482#reply_7345740
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 09:40 #2
Du må da være noget af en haj hvis du selv har tænkt dig at skifte hardware i din bærbare, eller hvordan havde du lige tænkt dig at få det skiftet?
Avatar billede Inqk Nybegynder
11. marts 2009 - 12:52 #3
Nogle mobile GPU´er kan skiftes. Interfacet hedder så vidt jeg husker MXM eller noget i den retning.

Men prøv at google på emnet. Der burde være en vejledning et eller andet sted.
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 12:59 #4
jeps har jeg allerede kigget på og din HP er ikke en af dem der kan.
Avatar billede zippy1008 Nybegynder
11. marts 2009 - 15:06 #5
hvad kan den ikke
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 17:30 #6
Den kan ikke bare sådan opgraderes med det der hedder MXM. Luk nu den anden tråd du har gang i...

http://www.eksperten.dk/spm/867482#reply_7345740
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 20:20 #7
Men jeg tror hverken du skal regne med at kunne skifte processor eller grafkort i din bærebare. Det er ikke bare ligesom at skifte ting i dit tower på den stationære.
Som regel er RAM og HDD det eneste man opgraderer bærbare med, og da din maskine allerede har 4 GB tror jeg ikke du kan komme mere i alligevel. Det kommer heller ikke til at være rammene der er flaskehalsen, men som sagt dit grafikkort.

Det eneste du kunne gøre for at få lidt mere ydelse i spil er måske at installere en mindre krævende OS (xp)
Avatar billede hearnz Nybegynder
12. marts 2009 - 14:29 #8
tilfreds?

Det er jo ikke meget feedback eller tak man få fra dig...
Avatar billede zippy1008 Nybegynder
12. marts 2009 - 15:59 #9
hvad
du bliver bare ved med at sige det samme hele tiden med en anden formolering
Avatar billede hearnz Nybegynder
16. marts 2009 - 09:34 #10
Og du er sikker på det ikke bare er dig der ikke vil se realiteterne i øjnene?

Har ***** brugt tid på at svare dig på dine spørgsmål. At du så ikke fik løst dit problem fordi det ikke kan lade sige gøre det du vil er jo ikke noget jeg kan gøre for.

Men held og lykke med at få hjælp her en anden gang da..