Avatar billede willads Nybegynder
10. marts 2009 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mistet Lyd på VISTA

Hej,
Jeg har til skræk og rædsel opdaget at jeg har mistet lyden på min Compaq Presario CQ50 bærbare. Jeg kører med Vista og har ikke rigtig gjort noget, men pludselig er der ingen lyd! Jeg har set om jeg har slået lyden fra, men det har jeg ikke. I enhedshåndteringen siger den at alle drivere er iorden. Jeg kan ikke forstå hvad der er galt. Jeg får ingen fejlmeddelser og alt ser ud til at være i den skønneste orden, men der kommer bare ikke lyd ud min bærbare!
Avatar billede McAsh Nybegynder
10. marts 2009 - 23:52 #1
prøv i første omgang at højreklikke på dit "lyd"ikon på proceslinjen, gå ind i "lyde" og ind under egenskaber for højttalere og tjek at alt er som det skal være..
Avatar billede McAsh Nybegynder
10. marts 2009 - 23:53 #2
ellers må du give nogle flere oplysninger..
Avatar billede willads Nybegynder
10. marts 2009 - 23:59 #3
Tak for svaret! Opdateringen havde på en eller anden måde fået sat mine højtaler galt op. Den stod til at spille ud fra nogl højtalere der ikke var der. Problemet løst!
Avatar billede McAsh Nybegynder
11. marts 2009 - 10:24 #4
np