Avatar billede imLiquid Praktikant
10. marts 2009 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger PHP koder til hjemmeside

Hej Eksperten..

jeg søger en frisk gut som kan sit kram med PHP, til at lave en hjemmeside kode til mig..

jeg har nogle punkter som jeg gerne vil have at koden skal indeholde..

- nyheds system
- kalender
- gæstebog
- galleri
- CD database
- youtube itegration
- andet

samt nogle mere almindelige sider som fx. info om mig , kontakt info osv.

Dette er kun en kort beskrivelse af hvad og hvordan jeg vil have det. men jeg kan uddybe det hvis du er interesseret i at snakke om det.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2009 - 18:14 #1
Hvis det var ASP kuunne jeg hjælpe..
Avatar billede imLiquid Praktikant
10. marts 2009 - 22:17 #2
visual-basic-starter
:::

Jeg har lavet samme tråd med ASP..

Men da jeg fik afvide at ASP's koder tog meget længere tid at lave + var meget dyrere, ville jeg gerne se om jeg kunne få det til billigere penge.

men du er velkommen til at sende et tilbud til mig på email : Rune2410@hotmail.com
Avatar billede web-ben Nybegynder
11. marts 2009 - 15:17 #3
Hej

Var det sådan at du stadigvæk var interesseret i en dygtig PHP-programmør? Så kan vi da tilbyde dette, til en fornuftig pris.

Som jeg kan forstå skal PHP-programmøren stå bag en række programmeringsopgaver på et website, som vi derved kan levere på relativ kort tid.

Hvis du skulle være interesseret i få programmeret din hjemmeside hos os, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk

For seneste desgins (portfolio) og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

Ben
Avatar billede computerlab Nybegynder
11. marts 2009 - 22:36 #4
Ja, jeg kan stadig levere, hvis du er interesseret?

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede imLiquid Praktikant
20. april 2009 - 04:15 #5
Fandt ASP koder