Avatar billede jolly_jay Nybegynder
04. juli 2001 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Modemet falder ud

Hvorfor stopper modemet lige pludselig med at sende og hente fra internettet???
Det sker kun nogle gange, men når det sker gider det ikke at starte igen før jeg har ringet op igen.

HELP PLZ!!!
Avatar billede makse Nybegynder
04. juli 2001 - 21:54 #1
Hvis du også har et netkort i computeren, så tildel det en fast IP adresse.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 21:54 #2
Prøv at tage alle telefonerne fra.

Prøv at sætte computeren til der i huset hvor ledningerne kommer ind.

Prøv at installere nye drivere.
Avatar billede dr-xray Nybegynder
04. juli 2001 - 21:54 #3
Prøv evt. at installere det igen eller kig i konfigurationen til dit modem ...Nogle få steder står der Afbryd Forbindelse efter  |07:30| Minutter..
Eller sådan noget
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 21:56 #4
Afbryd forbindelsen er kun hvis der ikke er trafik på modemet.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
04. juli 2001 - 22:00 #5
Det skyldes formentlig dårlig forbindelse fra teleselskabet.
Enkelte gange kan det hjælpe blot at holde musen hen over det blinkende ikon nede i hjørnet, eller måske at åbne et nyt vindue i Internet Explorer.
Check også at telefonledningen ikke har et \"knæk\".
Har du en gammeldags \"Comet\" telefon er der også eksempler på at det hjælper at frakoble denne når du er på internettet.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. juli 2001 - 22:08 #6
Sker det når dit mailprogram er igang???
så kan det skyldes at dit mailprogram er sat til at lukke ned efter at det har chekket efter nye mail\'s
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
04. juli 2001 - 22:12 #7
hmmm.. men tak skal i alle have
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. juli 2001 - 22:16 #8
Hvad virkede?????