Avatar billede viking12 Nybegynder
10. marts 2009 - 00:27 Der er 4 kommentarer

flash player 10

Jeg kan ikke downloade flash player 10.
jeg går på adobe's hjemmeside og beder om Adobe Flash Player version 10.0.22.87 , men bliver bremset af at jeg ikke har activeX installeret.
Jeg har prøvet at afinstallere alt fra adobe i mit kontrolpanel, men det lykkes heller ikke.
Jeg har checket for virus med Avast, og der blev intet fundet.
Hjælp
Hilsen Per
PS. Jeg har Vista
Avatar billede usausb Nybegynder
10. marts 2009 - 06:10 #1
activeX opper op som en bar bjælke lige under dit browser adresse felt. Højreklik på det og vælg installer. Håber det virker :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2009 - 07:13 #2
Den plejer selv at spørge om du vil installere active x som du så klikker hent fil, oppe på bjælken lige over billedet fra web siden.
Avatar billede viking12 Nybegynder
10. marts 2009 - 09:05 #3
jeg har klikket på bjælken, men der sker intet; og jeg har prøvet rigtig mange gange
Avatar billede Jensen DK Novice
10. marts 2009 - 09:24 #4
Kan være at der er noget i din Vista som skal slås fra.

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning