Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 20:27 Der er 6 kommentarer

nettet bliver ved med at hoppe af

Hej :) jeg har lige købt en ny stationær computer, med trådløst internet. Men den kan godt komme på den, men pludselig logger den af det. Også er det kun lokalt, er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem :)
på forhånd tak
09. marts 2009 - 20:29 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

(Lidt mere info om dit isenkram?)
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 20:41 #2
Hvor stærkt er dit trådløse signal?
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 20:44 #3
Det er en windows vista 64 bit :)
Det står som godt eller meget godt, når jeg logger på det.
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 20:59 #4
hov jeg så da slet ikke at det er dig jeg lige har hjulpet i en anden tråd. Du må ikke have to ens spørgsmål kørende på samme tid! http://www.eksperten.dk/spm/867271#reply_7344620

Og hvorfor er dit signal pludseligt blevet godt..tidligere var det dårligt..

"min forbindelse er hellere ikke særlig god til nettet"

nu må du lige bestemme dig og lukke den gamle tråd. eller eventuelt bare give feedback på det svar jeg allerede har givet dig.
Avatar billede troelsskov Nybegynder
11. marts 2009 - 11:35 #5
jeg har fundet ud af at det fordi den hele tiden hopper af, så den anden tråd kan jeg ikke bruge til noget.
Avatar billede hearnz Nybegynder
11. marts 2009 - 17:31 #6
Det er jo præcist derfor du skal lukke den...