Avatar billede canedo Nybegynder
09. marts 2009 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Analyse på ready boost?

Hvordan kan man finde ud af om ReadyBoost reelt fungerer?

Jeg bruger ready boost funktionen vha sd-kort. Bruger det på min asus eee 901 med windows 7.

Tror nok min ready boost hjælper lidt på hastigheden, men en egentlig "dokumentation" ville være rar af ha...

/Camilla
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
09. marts 2009 - 20:29 #1
Svaret finder du lige her..

LINK http://www.readyboost.dk/hvad_er_readyboost.html
Avatar billede canedo Nybegynder
09. marts 2009 - 20:50 #2
MichaelWJ-IT > Jeg kan ikke finde svaret på siden.

Det jeg leder efter, er en slags hastighedsmåler, så jeg kan se om hastigheden reelt bliver bedre. Jeg har slået ready boost til på mit 16gb sdhc kort med 4 gb som ready boost.
Avatar billede canedo Nybegynder
30. marts 2009 - 11:36 #3
hmm... jeg lukker denne :-)