Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 15:29 Der er 9 kommentarer

min net hopper hele tiden af.

Goddag :)
Jeg har lige købt computer, og når jeg spiller world of warcraft, begynder den enten af hoppe af nettet eller også at lagge helt vildt. Jeg vil høre om nogen af jer kan hjælpe mig med dette problem
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 15:46 #1
Der er jo en skov af muligheder.
Er det trådløst netværk?
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 15:54 #2
min forbindelse er hellere ikke særlig god til nettet :s men på alle andre computere kører det fint. Nogen der ved hvordan man kan gøre signalet bedre?
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 15:54 #3
Og ja det er trådløst :)
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 16:01 #4
Det er jo lynhurtigt at udelukke om det er det trådløse den er gal med. Prøv på den gode gamle måde med et netstik og se om problemet stadig er der. Hvis ikke ved du at du skal have fundet en måde at få bedre signal på det trådløse, om det så er at købe en antenne eller rykke computeren tættere på routeren er op til dig :)
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 16:05 #5
den virker fint med et stik :) men ikke trådløst, og jeg har en antenne i. Er der ikke andre måder man kan gøre det på?
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 16:20 #6
hvad mener du når du siger du har antenne i? Altså at du har et netkort med antenne eller at du har en antenne stående og forstærke dit trådløse signal ved siden af?
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 16:33 #7
Altså jeg har et netkort med antenne i min computer
Avatar billede troelsskov Nybegynder
09. marts 2009 - 16:33 #8
er ikke den bedste til computer, så undskyld hvis jeg ikke er så god til at forklare mig.
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 16:56 #9
Det er bare iorden, er bare lige nød til at høre hvad du har og ikke har :)

Nå men hvis du siger at signalet er svagt der hvor din computer står nu kan du med fordel købe en signal forstærker. Det er en lille antenne du skal have stående ved din router som så forstærker det signalet.

Alt hardware koster selvfølgeligt og det kan blive en dyr fornøjelse hvis du skal have en af de kraftige antenner. Men det kommer helt an på hvor langt din computer står fra routeren og hvor mange meter beton der er imellem :)

her er lidt at kigge på:

http://www.hardsoft.dk/index.php?cPath=43_108