Avatar billede Gkatsos Nybegynder
09. marts 2009 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse vi router til pc

Jeg kunne godt tænke mig at bruge min router til at forbinde til en anden router trådløst så jeg kan komme på trådløst internet der ligger udenfor min pc's rækkevide men indenfor min routers rækkevide.
Hjælp hvad skal jeg gøre?
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 14:46 #1
ahva? :)

ja undskyld men jeg har læst det igennem 10 gange nu og forstår ikke helt hvad du skriver.

Hvorfor er det du ikke bare sætter den trådløse router på i stedet for den normale router?
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
09. marts 2009 - 14:54 #2
lige meget
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 14:56 #3
ok selv tak for foreslaget så...
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 14:56 #4
selv tak for foreslaget...