Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
09. marts 2009 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RAM til Intel Skulltrail

Hej allesammen,

Jeg er igang med et projekt, hvor jeg vil bygge en rimelig hardcore computer med nogle af de vildeste ting på markedet.
Jeg har købt et Intel Skulltrail bundkort, hvor der er plads til 2 cpu'er osv.

Men i min "super-computer", som jeg er igang med, skal der være 16GB RAM, som er max. til et Intel Skulltrail kort.

Er der nogle der vil finde nogle lynhurtige og kanon gode 1x4GB RAM til mig? Information om bundkortet kan findes her, hvor du kan finde information om nogle kriterier, som er til RAM der kan komme i:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=135244&SamleMenuID=&gruppe=1002&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=Intel

Jeg takker på forhånd på hjælpen.
Lad være med at tænke så meget på pengene, når du hjælper mig.

Med venlig hilsen
Kasper Søndergaard
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. marts 2009 - 13:27 #1
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
09. marts 2009 - 14:58 #2
Kan du evt. linke til et sted i Danmark, hvor man kan købe det, for er ikke så glad ved at bestille ting hjem, fra udlandet.

Der er 2 forhandlere som hver især har foretrukket disse 2:

http://www.danskdatasalg.dk/?vare=1000532
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=378206

Var det noget? Eller skal jeg holde mig til det, som du nævner?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. marts 2009 - 00:05 #3
Sorry fik lidt travlt. De ser også fine ud - begge er mærkevarer i et vist omfang.
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
29. april 2011 - 20:46 #4
Lars, du skal have nogle point, send et svar ind! ;o)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. maj 2011 - 22:48 #5
Jamen det gør jeg så :-)