Avatar billede lundatdk Nybegynder
09. marts 2009 - 12:18 Der er 1 kommentar

Server Application Error - Løsning?

Hej med jer.

Jeg har fået et problem med min server.

Windows Server 2000
IIS 5.0

Når jeg forsøger at hoste .ASP sider, så får jeg følgende fejlmeddellelse når jeg forsøger at vise siden i Internet Explorer / Firefox / Safari.

Server Application Error

The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance.

Er der nogen der kender en løsning?

Kasper
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 11:17 #1
Hvad står der i den omtalte event log?