Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
09. marts 2009 - 12:09 Der er 2 kommentarer

Netgear vs. D-Link

Hej Eksperter,

Jeg har lidt kig på disse to routere/modemmer. Men jeg har svært ved at se hvilken der er bedst, da der er gode anmeldelser af begge.

Jeg søger derfor erfaringer fra andre for de to produkter.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307165
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=496257
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
09. marts 2009 - 12:42 #1
Køb netgear, din netgear accespoint, kan bedre håndtere din forbindelse, og kan levere 300Mbps i draft N hvor din d-link kun kan levere 270Mbps..
Avatar billede kenya1546 Nybegynder
10. marts 2009 - 08:30 #2
Jeg har nu svært ved at se hvordan du kan udtale dig om at netgear bedre kan håndterer forbindelsen da du ikke ved hvilken forbindelse han har.
Om det er 270mbit eller 300 mbit er i praksis fuldstændig ligegyldigt den eneste forskel er bare at d-link er realistisk i forhold til hastighed :-)

jeg har selv d-link 655 og overvejede netgear i processen men pga d-links firmware valgte jeg denne.
Supporten er dog LANGT bedre ved netgear hvis du vil have det med i dine overvejelser.

Under d-linken står der ved modem max overførselshastighed 24mbit.
Nu har jeg aldrig set på modemrouterer før så ved ikke om det har betydning eller ej, men vil lige gøre dig opmærksom på det.