Avatar billede mogenshaugaard Nybegynder
09. marts 2009 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til undersøgelse af hardware

Hej
Jeg har engang haft et lille program som kunne undersøge computeren for fejl i drivere og hardware. Programmet var bedre end de lignede funktioner i enhedshåndtering.

Jeg kan desværre ikke huske hvad det hed. Kender dette eller et tilsvarede program?

mvh
Mogens
Avatar billede mogenshaugaard Nybegynder
15. marts 2009 - 14:56 #2
Hej
Tak for dit link, det kan jeg desværre ikke finde ud af :-)

Det andet program jeg havde kunne analysere computeren og melde tilbage med gule flag ud for de enheder som der var problemer med.

Mit problem denne gang er at 2 USB stik ikke virker med nogle USB memorysticks, men fint med andre.

Andre gode bud?

mvh
Mogens
Avatar billede mogenshaugaard Nybegynder
11. september 2009 - 21:08 #3
Hej Michael
Hvis du lægger et svar får du pointene
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. september 2009 - 07:00 #4
ok.