Avatar billede pedersand Nybegynder
08. marts 2009 - 23:54 Der er 1 kommentar

Opfange alle click fra en MCE remote

Hejsa.

Jeg kæmper med at lave en applikation som skal opfange input fra en media center fjernbetjening såvel som tastaturet. Det er lykkes mig at opfange nogle af tasterne på fjernbetjeningen ved at benytte mig af et low level keyboard hook. Men har problemer med at opfange knapper som Play, Stop, Teletext og lignende.

Det skal siges at applikationen skal køres i baggrunden og klik skal dermed skulle kunne opfanges uden at applikationen er i fokus. Dette er også grunden til at jeg på nuværende tidspunkt benytter mig af et keyboard hook.

Håber nogen kan hjælpe mig på den rette vej :)
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
12. marts 2009 - 14:04 #1
lytter lige med :)