Avatar billede excelbaskeren Nybegynder
08. marts 2009 - 21:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installations-program

Jeg mangler et program, der kan lave en installations-fil. Dvs. et simpelt program hvor jeg kan tilføje filer som så bliver udpakket i en bestemt mappe (efter brugerens valg), med mulighed for at lægge licensbetingelser m.m. ind.

Jeg har WinRAR, og her kan man lave dette, men det er på engelsk og det er ikke hensigtsmæssigt... findes der et på dansk?
Avatar billede Slater Ekspert
08. marts 2009 - 22:58 #1
InnoSetup:
http://www.innosetup.com/isinfo.php

Godt program med mange muligheder - og det findes i en dansk oversættelse.
Avatar billede excelbaskeren Nybegynder
09. marts 2009 - 22:29 #2
Super - lige det jeg manglede!!
Avatar billede excelbaskeren Nybegynder
09. marts 2009 - 22:30 #3
og point'ene kommer her...!
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2009 - 09:03 #4
Og du kom selv til at tage pointene. Ikke noget problem i dette tilfælde, men bare til en anden gang:
http://expfaq.dk/kan_ikke_give_point#kan_ikke_give_point

:)
Avatar billede excelbaskeren Nybegynder
10. marts 2009 - 20:21 #5
Ups, sorry. Du havde ellers fortjent dem...