Avatar billede bunch Nybegynder
08. marts 2009 - 18:55 Der er 3 kommentarer

XP Skrivebords billede

For 14 dage siden købte jeg en Lenovo mininote, den har kørt problemfrit, men i dag da jeg startede den op sad skrivebords billedet skævt manglede 2 cm i at nå højre kant, og 2 cm til den nederste kannt ( sidder skrådt op mod øverste venstre hjørne) jeg håber at min beskrivelse kan forstås. Jeg har prøvet alt men ligelidt hjælper det. Det midt sidste forsøg på hjælp eller skal jeg have den indleveret.
08. marts 2009 - 19:27 #1
Gå ind og ændre opløsning til noget andet - OK - OK - Genstart.
Derefter tilbage igen til det ønskede ...
Avatar billede bunch Nybegynder
08. marts 2009 - 21:22 #2
Jeg takker for forslaget men det hjalp desværre ikke!
Avatar billede bunch Nybegynder
09. marts 2009 - 05:46 #3
Problemet er løst, jeg kørte en systemgendannelse og fejlen er rettet.