Avatar billede metiC Nybegynder
08. marts 2009 - 18:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ati Rage 128 Til Vista? Hjælp

Hej eksperter.

Bare lige for at få et klart svar.

Kan man ikke få Ati Rage 128 Driver (Grafikkort) Til vista?

Og hvis man IKKE kan, er der ikke en anden løsning for at kunne køre med OpenGL i Counter-Strike?

Mvh Rune.
Avatar billede justrace Novice
08. marts 2009 - 18:48 #1
Kan det i det hele taget bruges til CS?
Avatar billede haverslev Novice
08. marts 2009 - 19:11 #2
Nu har du efterhånden oprettet og lukket spørgsmål om dette xx antal gange indenfor den sidste uge og ALLE gangene kan du ikke vente - men lukke blot spørgsmålet og opretter et nyt.
Så tror efterhånden ikke du er værd at hjælpe.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/metiC
Avatar billede metiC Nybegynder
09. marts 2009 - 15:36 #3
jaja det er flot
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2009 - 19:17 #4
Tja, det er nu meget simpelt at overholde lidt få simple regler og have en lille smule tålmodighed -
Avatar billede justrace Novice
09. marts 2009 - 21:22 #5
>metiC: Ja, det er en flot start med den attitude hvis du mener det er den måde man kommer bedst i dialog med nogen man gerne vil have hjælp af.