Avatar billede wgoldbergw Nybegynder
08. marts 2009 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se youtube og ved ikke hvorfor kan nogen sige mig hvorfor???

Jeg kan ikke se Youtube og ved ikke hvorfor.
Der står at jeg skal hente den nyeste version af Adobe flashplayer. Men det har jeg prøvet omkring 10 gange med det vil stadigvæk ikke virke. Der står desuden at jeg skal have mit java tændt men det er det hele tiden. Så kan nogen give svar på hvorfor jeg ikke kan se videoer på Youtube??????
Avatar billede mclemens Nybegynder
08. marts 2009 - 17:05 #1
Hvis du bruger IE 64 bit skal du være opmærksom på at IE 64 bit ikke understøtter flash (før adobe laver en flash i 64 bit) og at du derfor skal køre IE som 32 bit istedet og så indstallere flash på den og benytte den.

- Hvis ovenstående problem ikke er det du er løbet ind i, ved jeg ikke hvad årsagen ellers er.
Avatar billede viking12 Nybegynder
10. marts 2009 - 00:48 #2
Jeg har samme problem med flash player 10 og activeX.
Har skrevet med TDC online, med kommunikationen er gået i stå;
Er der nogen der har prøvet at kontakte Adobe ?
Avatar billede viking12 Nybegynder
10. marts 2009 - 01:05 #3
Jeg var inde og kigge på Adobes danske side !! og der ligger en løsning, som er lidt for teknisk til mig, men prøv og kig - http://www.adobe.com/support/flashplayer/
Avatar billede wgoldbergw Nybegynder
05. april 2009 - 16:17 #4
tak for jeres svar

men jeg har fundet løsningen selv...

der er noget galt med adobe's flashplayer 10 til bærbare

hvis der er nogen som har det samme problem så er det eneste i skal gøre er: at downloade flash player 9 XD

men endu en gang tak for jeres svar
Avatar billede viking12 Nybegynder
06. april 2009 - 09:34 #5
hvor finder du flash player 9 XD ? jeg har været på Adobe og prøvet at google, men kan ikke finde den
Avatar billede viking12 Nybegynder
06. april 2009 - 11:03 #6
undskyld, men det er blot et bevis på at jeg er total amatør. Jeg var på adobe og fandt ud af at jeg skulle instalere et 'debugger' program, så nu er activeX of flash player 10 blevet installeret og jeg er super glad
God Påske til alle