Avatar billede dannitn Nybegynder
08. marts 2009 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ny bærbar

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at købe en ny bærbar. Den skal kunne køre et par spil. De spil jeg tænker på er f.eks. Warcraft III, Counter-Strike: Source osv.

Jeg ved ikke, om jeg skal kigge efter en bærbar, som er helt vild og koster kassen. Min storebror har en bærbar, som jeg MENER ligner denne lidt, og den kører mange spil fint:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=482665&Specs=true

Jeg ved ikke, om det er det værd at købe, og om den vil holde til de spil, som jeg gerne vil spille.

Men nogle tips ville være dejligt!
Avatar billede dannitn Nybegynder
08. marts 2009 - 16:08 #1
Eller også har jeg kigget lidt på denne bærbar:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=496446&Specs=true
Avatar billede haverslev Novice
08. marts 2009 - 19:42 #2
Hold dig fra den HP 550, den er er med den gamle type CPU Celeron
Den er en rigtig batteri sluger og der vil køleren også kører meget, da den ikke har speed step. Det vil sige at den ikke selv regulere hastigheden op og ned, alt efter hvor meget køling der er brug for.
Grafikkortet er tillige et GMA X3100, som kører med delte ram, det vil sige at det tager ram fra systemrammene.

Selvom den HP Pavilion Dv5-1264eo, koster en del mere, så kan det godt betale sig.
Den har den nyeste type CPU, den har et rigtig godt Gamer grafikkort, 4Gb ram og dobbelt så stor harddisk i GB.
Den har tillige mulighed for at kører med op tiil 8Gb ram installeret - det er en fordel -hvis - du vil kører med 64Bit styresytem engang.
Så køb blot denne:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=496446&Specs=true
Avatar billede dannitn Nybegynder
08. marts 2009 - 21:46 #3
Hej!

Tak for dit svar.
Så tager jeg dit råd og får mig købt den bærbar. :)