Avatar billede ju-he Nybegynder
08. marts 2009 - 14:01 Der er 6 kommentarer

Langsom opstart

Når jeg åbner Outlook går der ca. 10-15 min før den er klar. Jeg kan høre at der foregår noget i baggrunden. Jeg har en 10 Mbit forbindelse fra TDC og abonnerer på TDC sikkerhedspakke (f-secure). Når den så endelig er klar fungerer alt OK. Det er specielt når PC har været helt slukket men problemet er der også når prgrammet har været lukket ned. Det er ikke fordi jeg har specielt mange tunge mapper. Jeg Håber at I har en god ide til hvad der kan være i vejen.
Mange hilsner
Helge
08. marts 2009 - 14:05 #1
*SUK*

Skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ..., ... ?

Altså Microsoft Outlook fra M$ OfficePakken ? Version ?
08. marts 2009 - 14:05 #2
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede ju-he Nybegynder
08. marts 2009 - 14:13 #3
Ja (SUK) det er XP, Microsoft Office Outlook 2003, men version hvor ser jeg det ?
08. marts 2009 - 14:32 #4
2003 skriver du jo selv *S*

(Og så HiJackThis proceduren ?)
Avatar billede hellejohnsen Nybegynder
28. april 2009 - 14:49 #5
Jeg tror helt klart det er TDC sikkerhedspakken der sløver maskinen. Jeg har selv haft den installeret, men valgte at afinstallere den til fordel for AVG - som er gratis :-)Min maskine - en Pentium 3 med 512 mb ram - blev vildt langsom med den nye sikkerhedspakke.
28. april 2009 - 20:46 #6
<ju-he>: Vender du tilbage ?