Avatar billede Slettet bruger
17. december 1999 - 23:09 Der er 9 kommentarer

tv kort remote

er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig om der er et program hvor man kan programmere min remote til mit tv kort til at kunne køre andre programmer hvis det findes hvor  man downloade det henne

ps. på forhånd tak
Avatar billede gr8dane Nybegynder
17. december 1999 - 23:37 #1
Er det muligt du evt. kunne være en smule mere præcis og til eksempel oplyse hvilket kort/remote du benytter. Det ville være en stor hjælp (med mindre man scorer point på at gætte dit kort?!?)
Avatar billede Slettet bruger
18. december 1999 - 20:07 #2
det er et avermedia tvcapture98
med remote

Avatar billede jørn Nybegynder
20. december 1999 - 17:20 #3
Hej l.o.c

Hvad er det lige du vil ligge ned i din remote ? - jeg er ikke helt med på hvad det egentlig er du vil, jeg ville gerne svarer men mangler info;)

Avatar billede webm@ster Nybegynder
03. januar 2000 - 02:21 #4
Det er egentlig ikke så svært...
Du skal bare gå ind på Philip's hjemmeside, her kan du finde et lille program, hvormed du kan loade nye frekvenser ind i din fjernbetjening og på din HD... Dette kræver dog lidt "pillen":
Find Partition Magic 5.0, med dette program opretter du en ny partion, ikke BOOT!!!
Herefter loader du programmet over og VUPTI!!! Du styrer dit fjernsyn!!!
(Fdisk virker ikke, kun partiton magic!!)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 20:55 #5
jeg vil gerne kunne styre winamp over min remote men her på det sidste har jeg selt ikke kunne bruge remoten da lortet ikke virker
Avatar billede teknik Juniormester
12. december 2000 - 21:27 #6
>>_        lukke spm.  ???
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. januar 2001 - 01:22 #7
Luk spm?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. februar 2001 - 23:54 #8
Avatar billede scoredyr Nybegynder
11. september 2001 - 09:41 #9
Prøv \"http://www.irassistant.com\" Den virkede for mig.

PS. Er cet ikke tid til at lukke nu da jeg har svaret :-)