Avatar billede fieklokke Nybegynder
07. marts 2009 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor vil mine RAW billeder ikke ligge sig ind på Lightroom 2.2

Når jeg tar billeder i RAW format kan jeg ikke overfører dem til Lightroom 2.2 men det vil gerne modtage jpeg + Raw.
Hvad er der galt ???
Jeg har også PSE 7 og det tar dem fint,men derfra kan jeg heller ikke overfører dem.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
07. marts 2009 - 16:58 #1
Undskyld ,når jeg ligger jpeg +RAW ind er det kun jpeg billederne Lightroom tar.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
08. marts 2009 - 14:13 #2
Når jeg prøver skrives der:NON-RAW files were not converted to DNG.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. marts 2009 - 17:47 #3
Hvad kamera bruger du til RAW? 2.2 burde tage det meste, men så lige at 2.3 er ude...prøv evt. en opdatering.
Avatar billede kardinalen Novice
14. maj 2009 - 12:12 #4
Nu skriver du jo ikke hvilket kamera du bruger, men det kunne tyde på at din RAW converter ikke er up to date, prøv at gå ind på Adobes hjemmeside og se hvilken version af deres RAW converter der kræves til dit kamera.
Mvh.  Peter