Avatar billede canedo Nybegynder
04. juli 2001 - 17:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger virker ikke

Pludseligt virker min msn messenger ikke længere, og jeg har overhovedet ikke gjort noget! Jeg får bare en besked om, at enten er internet-forbindelsen ikke i orden (hvilket den er) eller også er tjænesten ikke tilgængelig. \"Tjænesten ikke tilgængelig\" - ja det kan jeg sgu da godt se!!!

Hvad kan jeg gøre! jeg er afhængig af messenger! Nogle der har samme problemer med \"tjænesten\"?
Avatar billede geeeet Nybegynder
04. juli 2001 - 17:18 #1
Den er død.. virker heller ikke her..

M$ sutter... skift til ICQ

/Geeeet
Avatar billede canedo Nybegynder
04. juli 2001 - 17:19 #2
ja, klart
Avatar billede canedo Nybegynder
04. juli 2001 - 17:20 #3
Andre bud?
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. juli 2001 - 18:20 #4
Ja, vent til de får løst problemet. Jeg kan heller ikke komme på.

/Rob
Avatar billede canedo Nybegynder
04. juli 2001 - 20:40 #5
Jeg venter..... og venter..... og venter.....
Avatar billede well_r Nybegynder
04. juli 2001 - 21:14 #6
venter også! :(
Avatar billede kapla Nybegynder
05. juli 2001 - 20:29 #7
Har også samme problem men i mellemtiden kan vi jo udveksle MSN id\'s mit er JKK86@hotmail.com
Avatar billede kapla Nybegynder
05. juli 2001 - 20:30 #8