Avatar billede snr Nybegynder
07. marts 2009 - 08:44 Der er 1 kommentar

Brevflet til word - VBA

Hej

Jeg har et excel ark indeholdende en masse kunde oplysninger på hver række. I en af kolonnerne står der hvilket produkt kunden har købt. Jeg har 4 produkter og 4 foreskellige brev, som skal flettes iht. indholdet af en bestemt kolonne.

Jeg vil gerne, at man kører fletningen fra Excel og altså ikke direkte fra word. Ligeledes skal word arket åbnes som skrivebeskyttet.

Jeg er kommet et godt stykke, men mangler en sidste men også vigtig detalje. Jeg har lavet en Sub i word dokumentet, som stater brevflet funktionen.

Problemet er at jeg ikke kan få Sub til at sætte et kriterium op, således at jeg kun fletter de rækker af data som indeholder kriteriet i produkt kolonnen i Excel. Pt. fletter den alt data, uden at kriterier.

Jeg har prøvet, at bruge optage funktionen, men når jeg sætter nogle kriterier på i brevflet funktionen, bliver de ikke skrevet ind i Sub'en.

Er der én som kan fortælle mig, hvad jeg kan skrive i sub'en for at undgå at alle rækker kommer med?

Hvis jeg skrive
Avatar billede snr Nybegynder
08. marts 2009 - 20:30 #1
Er der nogen som kan hjælpe?