Avatar billede spolemanden Nybegynder
06. marts 2009 - 20:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg mit spil i nyt vindue?

Jeg har et spil der altid åbner i fuldskærm, jeg kunne godt tænke mig at få at vide hvordan jeg åbner det i et nyt vindue?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. marts 2009 - 23:49 #1
Hej..

WinXP

prøv at finde den "genvej" eller "spil.exe" fil som du åbner spillet med..

"højre klik" med musen på den og gå ned i "Egenskaber" og tryk på
"Indstillinger" og øverst i højre hjørne står der "Visning" hvor du skal makere med et flueben i "Vindue" og nu skal du trykke "Andvend" nederst til højre og trykke på "Ok"..
Avatar billede spolemanden Nybegynder
08. marts 2009 - 14:04 #2
Tusind tak:) det virker perfekt
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
09. marts 2009 - 20:39 #3
selvtak... (o:
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2009 - 20:48 #4
Husk at acceptere svaret...