Avatar billede buskads Nybegynder
06. marts 2009 - 18:01 Der er 2 kommentarer

HP 4180 All-in-one

Hej.

Jeg har installeret 2 hp 4180 printere... een internt og een eksternt. Den første virker perfekt, men ved installation af nr. 2 kan vi kun få maskinen til at kopiere, men ikke scanne og udskrive. Vi er begyndere, så venligst hjælp os videre.

Venlig hilsen

Buskads
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 21:53 #1
internt/eksternt..du er vist lige nød til at forklare?

mener du lokalt/netværk?
Avatar billede buskads Nybegynder
13. marts 2009 - 18:25 #2
Hej Hearnz.

Tak for mail.  Har været på ferie. Der er kun tale om lokal PC, der ikke er på et netværk. Jeg kender ikke den pågældende PC, som kan være gammel. Kan der måske være tale om, at vi mangler en driver ??

Mange hilsner

buskads