Avatar billede lhpetersen Nybegynder
06. marts 2009 - 17:31 Der er 2 kommentarer

internet lukker ned

Hej

Når vi sidder på nettet kommer der ofte en kasse frem som siger: "Internet explorer er holdt op med at fungerer". Hvorefter den lukker siden ned, og genstarter internet.
Dettes sker ofte efter logud af ex. Danske netbank, hotmail og andre logind steder. Også facebook virker ofte kun 2 til 3 tryk på andre sider, og går derefter ned.
er der nogen der kan hjælpe, eller ved hvad der eventuelt kan være galt?
mvh fam. pedersen
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
06. marts 2009 - 17:48 #1
Prøv at instalere en anden Browser
Avatar billede crashtest Nybegynder
21. marts 2009 - 10:46 #2
Har det samme problem, og har prøvet med FF og det er samme problem.... vil da gerne høre hvis der er nogle der kan hjælpe