Avatar billede imLiquid Praktikant
06. marts 2009 - 17:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger ASP koder til hjemmeside

Hej Eksperten..

jeg søger en frisk gut som kan sit kram med ASP, til at lave en hjemmeside kode til mig..

jeg har nogle punkter som jeg gerne vil have at koden skal indeholde..

- nyheds system
- kalender
- gæstebog
- galleri
- CD database
- youtube itegration

samt nogle mere almindelige sider som fx. info om mig , kontakt info osv.

Dette er kun en kort beskrivelse af hvad og hvordan jeg vil have det. men jeg kan uddybe det hvis du er interesseret i at snakke om det.

På forhånd tak
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. marts 2009 - 17:32 #1
mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede hnteknik Novice
06. marts 2009 - 17:46 #2
hnteknik snabela post4.tele.dk
Avatar billede panzer Nybegynder
06. marts 2009 - 18:08 #3
lasse@hedeby.net

www.hedeby.net
Avatar billede imLiquid Praktikant
06. marts 2009 - 18:29 #4
hnteknik snabela post4.tele.dk  -- er det med underscore eller hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 21:18 #5
Hvis du ikke allerede har valgt en af de ovenstående vil jeg da gerne give et bud med i puljen :D
Du kan fange mig på osj@device.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
06. marts 2009 - 21:46 #6
Laver du selv designet? Nogen grund til at det skal laves i ASP?
Kan du ikke bruge et CMS der et lavet i PHP mod en MySql db?

Hvad har du af budget på opgaven?

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede imLiquid Praktikant
07. marts 2009 - 05:06 #7
computerlab -- nej jeg laver ikke selv designet.. jeg ville finde en der kunne lave noget fedt til mig efterfølgende..

jeg ville gerne have ASP fordi jeg har hørt at det skulle være meget bedre sikkerhedsmæsigt end PHP som jeg selv kan ( en smule ) :D

og nej jeg har ikke et buget på opgaven jeg håbede på at jeg kunne få en pris på det efter jeg beskrev hvad jeg ville have lavet :D

// Rune
Avatar billede computerlab Nybegynder
08. marts 2009 - 13:30 #8
Hej Rune

Hvis du kan bruge PHP, kan du kontakte mig med lidt flere detaljer.
Du kan evt. bruge kontaktformularen på min hjemmeside.
www.ComputerLab.dk

Jeg mener ikke man kan stille sikkerheden op mod sproget, men nærmere selve kodningen og systemet som siden kører på.
Bl.a. derfor foretrækker jeg at bruge PHP.

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede imLiquid Praktikant
20. april 2009 - 04:16 #9
Fandt koder