Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 16:33 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

www.WebSources.dk

Må jeg ikke få noget feedback på www.websources.dk ?

Jeg vil gerne høre noget om farverne, forskellige browsere, størelser(på tekst osv) og forskellige opløsninger.

Tusind tak for alle svar :o)

Mvh. Team WebSources
Avatar billede dr-xray Nybegynder
04. juli 2001 - 16:37 #1
Det ser RIGTIGT godt ud ...Siden er meget overskuelig og farverne passer 100% perfekt  10@13
Avatar billede dr-xray Nybegynder
04. juli 2001 - 16:38 #2
Mem under \'Kontaktø Skal du ikke bruge Størrelse 3 til
Navn
Email
Kommentar

Og lav Evt En submit knap :-)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 16:41 #3
Hvad syntes i om indholdet?
Avatar billede prodic Mester
04. juli 2001 - 16:42 #4
i 1024 virker den meget smal, og det virker underligt, at man konsekvent skal scrolle for at læse teksten.

Menupunkterne måtte godt være lidt større, de falder meget sammen med resten af teksten og opnår ikke den rette effekt.

Selve billederne og de der scanlines, kan de ikke fikses så stregerne i det mindste har samme afstand som side-stykkerne.

Jeres kontakt form, skal i nok arbejde lidt med - det er ikke meget plads folk har at skrive.

Når man er inde under en side, ville det være smart hvis man ikke var i tvivl om hvilken side det var. F.eks fremhæve punktet oppe i menuen eller på anden vis indikerer hvilken side det er.

Ellers ser det fint nok ud, 8@13
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 16:45 #5
Jeg syntes nu vi fremhæver hvilken side vi er på med billederne! Men ok
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2001 - 16:47 #6
NS6 viser fint (dog ikke centreret lodret)
NS4.7 og NS3 viser tom sort side (har du glemt et end-tag)
Opera4 og Opera5 viser helt fint
IE4 viser OK (heller ikke lodret centreret)

I opera kan man forstørre så den tynde hvide tekst på sort bund er læselig. I IE4 og NS6 er bunden klappet sammen over teksten.

mvh JakobA
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 16:48 #7
prodic> den er lavet i 1024 så det er faktisk meningen....
Avatar billede prodic Mester
04. juli 2001 - 16:52 #8
Jeg går ud fra at webhamster og jonaskn er sammen om den side?

Jonaskn->Det kunne jeg næsten se, men det virker forkert at man skal scrolle konsekvent. Virker som om I vil vise, at I kan bruge den funktion bare for at vise den.
Billederne viser godt nok en indikation af hvilken side, men det må gerne skæres ud i pap.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2001 - 16:56 #9
Under muligheder har du følgende tekst:

\"For at kunne præsentere sig selv på nettet kræver det at man bruger HTM! Htm bruges til udvikling af dynamiske websider.\"

Der er altså ikke noget der hedder htm..Det er jo HTML! (Hyper Text Markup Language)

.htm er blot en 7.3 kombatibel endelse fra de glade DOS dage
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 16:57 #10
heh det er en fejl :-(
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 16:59 #11
Prodic: jo vi er sammen om det....
og det andet er igang med at blive rettet

El barto: det er en stavefejl som ER rettet nu :o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2001 - 17:00 #12
virker menuerne??
*Gg*
Den ser fin ud, men jeg kunne ikke se noget der angiver at de er aktive..

og jaja... buuh mig bare ud... men tjek siden i Opera *s*
Ref.siden:
Kan se shot af 3 sider som \"går over\" bundlinien på siden og så liiidt af en 4.
Det er alt...

Kan evt. lave shot i aften.
Skal ud i naturen om 3 sek
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 17:03 #13
Vi har set den i opera, men hvad forreslår i vi gør ved det???

Det var vist noget med at opera ikke understøtter <div>
Avatar billede bbs Nybegynder
04. juli 2001 - 17:05 #14
---Ret venligst texten fra profil fra det det er nu til dette---

WebSources.dk består af aktive arbejdere som går 100% ind for deres arbejde, og derved kan levere en komplet løsning.
Når vi modtager en opgave, er det første vi gør at lave en tegning af designet! Hvis dette bliver godkendt går det så til designeren, som så sørger for at designet bliver udviklet efter kundens ønsker.
Har vi ordnet designet, går siden videre til programmøren, som står for opdeling, og funktion på siden. Programmøren sørger for at der bliver udviklet et stykke funktionelt kode, som både vi og kunden kan være stolte af.
Derefter bliver siden finpudset, vurderet, og gennemtestet før den kommer ud til kunden.

---Version uden stavefejl---

---Ret venligst texten fra priser fra det det er nu til dette---

Priser

Det er altid svært at sætte en fast pris, da de ofte afhænger af omfanget på siden.
Vi har sat nogle standardpriser på templates, som du kan se under menuen templates...

Hvis du f.eks. ønsker 10 sider, med en funktionel kode, og et godt design, vil prisen normalt ligge mellem 3000 - 6000, afhængig af opgaven.
Gå til menuen kontakt for at få et godt og uforpligende tilbud...
---Version uden stavefejl----

---Ret venligst texten fra muligheder fra det det er nu til dette---

I udvikling af et unikt website er det vigtigt at der bliver brugt nogle metoder som virker!
Vi kan tilbyde dig en løsning med følgende metoder:

PHP:  PHP er et server-side programmerings sprog. Med PHP er det muligt at lave diverse scripts så som et forum, et login system, eller noget helt tredje.
HTML:  For at kunne præsentere sig selv på nettet kræver det at man bruger HTML. HTML bruges til udvikling af dynamiske websider.
Java Script:  Java scripting, kan bruges hvis du ønsker specielle effekter, dette kunne f.eks. være en besøgs-tæller.
Grafik: Med diverse grafikprogrammer (Photoshop, Paint Shop Pro mv.) kan vi udvikle logoer, bannere menuer og meget, meget mere til netop dit website.
MySQL: Vælger man at supplere PHP med MySQL har man et virkelig stærkt setup. Med MySQL får man adgang til en lynhurtig database, og brugt sammen med PHP kan man udvikle web-supermarkeder, dagligt opdaterede prislister, avancerede søgemaskiner, formularer til opsamling af data osv. osv.

---Version uden stavefejl---
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2001 - 17:06 #15
div understøttes vist heller ikke af NS4??
Well... muligheden er at undlade div, men....

bruger ikke selv div, og kan derfor ikke fortælle hvad der skal gøres >< hvad de gør
Avatar billede bbs Nybegynder
04. juli 2001 - 17:07 #16
Det har taget en del tid at rette i, og gider altså ikke kun ha\' 15 points eller sådan for det...
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 17:13 #17
bbs --> Så nøjes med nul!

Hvis du vil have flere points for det, så skal du ikke levere sådan et svar! Men tak for det
Avatar billede minau Nybegynder
04. juli 2001 - 17:16 #18
fuck NS4

det funger vel i 6\'eren - IE og opera

så må folk der har andet bare være kede af det

(efter min mening)

- eller lav en simpel version til de browser den ik understøtter
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 17:18 #19
bbs> sorry, der bliver ikke givet flere point end vi har afsat.... du får din del som alle andre. Forestil dig at du havde lavet et spørgsmål for 100 point, og der kom en og skrev 1000 linier og krævede 2000 point oven i UDEN du havde bedst ham om det..... NOOOOOT

Så vær venlig at tage PÆNT imod DIN andel af pointene....
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 17:18 #20
Det er altid svært at tage hensyn til 100 forskellige browsere! Men vi vil da gøre et forsøg :)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 17:19 #21
bbs> indtil videre ligger du til at få 6 point, og IKKE mere!
Avatar billede webhamster Nybegynder
04. juli 2001 - 17:21 #22
LoL Yeah *G*
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 17:23 #23
bbs> ligger dette spørgsmål i kategorien \"Point for stavefejls rettelse\"?

Øhh, nej kan jeg så sige, den ligger i Design>feedback.....
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 17:26 #24
Når, det gider jeg sq ik at snakke mere om...

Er der andre der gerne vil sige noget?

Alle der svar fornuftigt for deres andel i pointene....
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juli 2001 - 17:26 #25
svar > svare
Avatar billede spang Nybegynder
05. juli 2001 - 12:00 #26
svar > svare > svarer

Jeg kunne ikke lade være. Sorry ;-)
Avatar billede spang Nybegynder
05. juli 2001 - 12:04 #27
bbs > Hvad kan jeg tjene af point for at rette stavefejl i dine rettelser. Jeg ved godt, du ikke har bedt om det, men alligevel...
Og for få point ekstra retter jeg også de grammatiske fejl.