Avatar billede DavidDOTdk Nybegynder
06. marts 2009 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Porte & admin af netdeling

Hej eksperter.
Jeg vil høre jer derude om et per ting
(ved ikke om det er enormt store spørgsmål eller hvad, men skyder dem afsted anyways)

1. Mine overboer blev helt statiske da de fandt ud af jeg har en god netforbindelse og spurgte mig derfor om jeg evt havde lyst til at dele mit net med dem, mod kontant afregning hver måned selvf. -og selvfølgelig takker jeg ja :)
MEN, kan jeg på en måde få et program eller lignende der ligesom administrere at ½ af min forbindelse skal gå til deres bærbar samt PS3? og den anden halvdel til min PS3 samt div pcer?

2. Har læst at det er godt at sætte porte op til fx gaming.
Oplever en ødelæggende del af lag i fek.s ProEvolutionSoccer 2009 på PS3eren!! ikk sjovt... fik maskinen pga spillet hehe.
Hvordan ka jeg gøre for at sætte min PS3 op så den bare suser derudaf på nettet???? det går ret så langsomt fx hvis jeg skal downloade opdateringer til div spil... (ikk meningen med 25mbit)

3. Kan det passe at min netforbindelse er blevet markant langsommere efter at jeg har sat en belkin trådløs router til?

OBS:
Bruger en Belkin F5D7230-4 wireless G- router
//Stofanets 25Mbit med fam opkobling.
Windows Vista SP1 og PS3

Håber at der er nogle der vil tage sig tid til at svare mig da jeg er lidt trist over det ikke bare spiller.
Avatar billede DavidDOTdk Nybegynder
06. marts 2009 - 15:53 #1
Deler med glæde mine sidste 100 point ud til den gode mand/kvinde der kan hjælpe mig afsted!!!
Avatar billede DavidDOTdk Nybegynder
09. marts 2009 - 22:18 #2
tak