Avatar billede stagedk Nybegynder
05. marts 2009 - 23:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chat?

Hej eksperter. Jeg er ved at lave en ganske almindelig tekstchat,
mit spørgsmål er bare, jeg skal have det sådan at siden self automatisk opdatere når nogle skriver, (måske en 1/sek.) er der noget der kan gøre med java eller?
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
05. marts 2009 - 23:41 #1
Hvis din netforbindelse og din maskine kan klare det
så vil jeg lave det uden forsinkelse

Hvis du skal køre det fra et webhotel så ingen problem i at undlade forsinkelser.

Tja, java er vel ok, PHP kunne også være velegnet
evt. ( søg google efter chatscript ) kan være noget nyttigt
den jeg kender er : http://www.addonchat.com
Avatar billede stagedk Nybegynder
05. marts 2009 - 23:43 #2
idéen med det er jo at jeg selv skal prorammere det for også at lære noget :)
Avatar billede stagedk Nybegynder
05. marts 2009 - 23:45 #3
nvm fandt det selv

<script>

  setTimeout("window.location.replace('side')",2000);

</script>
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
06. marts 2009 - 00:00 #4
ja forståeligt nok
men uden at have set din kode igennem så kunne jeg kun svare på
det at jeg ville nok vælge at undlae nogen former for delay,
hvis ellers din maskine / internet forbindelse kan følge med

kommer jo bla. an på hvor mange der er på
Som jeg skrev før er det på et webhotel så sæt ingen delay på
de kan sagtens følge med det du vil ha til at køre.