Avatar billede mike2 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:26 Der er 3 kommentarer

computer kan ikke gå i dvale

kan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvorfor min computer pludselig ikke kan gå i dvale?

Min computer er en HP Pavilion dv9000, hvor jeg kører vista. jeg har for nyligt haft min computer til reparation hvor de skiftede mit bundkort. Siden da har jeg ikke kunne sætte min computer på dvale, for jeg kan ikke finde hvor funktionen er under start, eller nogen andre steder på min computer.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med det, for det er ved at drive mig til vanvid.
Avatar billede giweo Juniormester
07. marts 2009 - 17:47 #1
De har ikke installeret en opdaterer driver til bundkortet

Ind på bundkort producentens hjemmeside og finde driveren, så virker det igen
Avatar billede mike2 Nybegynder
11. marts 2009 - 17:51 #2
Jeg har prøvet at gå ind på HP's hjemmeside og har installeret de nye driver men det hjælper ikke. Nogen andre forslag? Og kan det være opsætningen i vista der gør det?
Avatar billede siers Nybegynder
26. marts 2009 - 17:36 #3
Prøv at højreklikke på batteriet nederst til højre på din skærm, klik på "strømstyring" tryk derefter på "skift indstillinger for model", på den strømstyring du vil have til at bruge dvale. Tryk nu på "skift avancerede strømstyringsindstillinger" og tryk nu på "Tænd/sluk-knap og låg" derefter "handling ved lukning" hvor du gerne skulle have mulighed for at sige du vil anvende dvale funktionen, derefter trykkes anvend.