Avatar billede cookie505 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:10 Der er 3 kommentarer

min computer fucker!!!

tror jeg har fået en form for virus på min computer, da den ikke altid vil starte, og når jeg endelig får den startet genstarter den gang på gang, og nårh den stopper med det skriver den en masse systemfejls bokse op, og hvis jeg skriver undlad at sende slukker computeren, men hvis jeg lader være kan jeg komme på den. og for det meste logge den hele internettet ned og så kan jeg ikke komme på mit internet igen for den skriver noget med det allerede er i brug, og så jeg nød til at slukke computeren igen og så hvis jeg er heldig kan komme på nettet ingen. nogen der har nogen form for hjælp!!
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:28 #1
Ja ok den fucker!!!

Måske vil det her hjælpe
Fra en anden pc henter du følgende programmer

1. avast virusscanner http://www.avast.com
2. Super Anti Spyware http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe
3. CCleaner http://www.ccleaner.com

afmonterer internetkablet bag på din PC
og installerer alle 3 programmer

har du virusscanner kørende i forvejen så afinstallerer den

Avast er en ganske ok virusscanner og fjerner det meste
Super Anti Spyware er ok, desværre må du selv starte den da den ikke har overvågning på den gratis version
CCleaner rydder lidt op, ok til alle windows versioner
Husk under ndstillinger / avanceret af fjerne alle flueben
Avatar billede cookie505 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:37 #2
jeg har allerede avast 4,8 kørende. hvis jeg installere super anti spyware vil den så gå ind og slette avast? og hvad med ccleaner?
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
05. marts 2009 - 23:31 #3
OK
Hvis du har AVAST 4.8 skulle den klare opgaven

MÅSKE du skal gå ind i BIOS på din maskine og sæt den til standard ( default ) opsætning

Super Anti Spyware hverken sletter eller ødelægger noget på
din maskine, og nej den sletter ikke avast

Jeg kører disse programmer

AVAST
SUPER ANTI SPYWARE
CCLEANER

på en windows VISTA, programmerne er gratis, ok
Måske du evt kan smide et skærmdump af de bokse op der kommer til mig

niels@ringparken.dk så skal jeg se om det er noget jeg har set før