Avatar billede dbknudsen Nybegynder
05. marts 2009 - 21:31 Der er 8 kommentarer

Bærbar meeeeeeget laaaaaangsom

Hej.
Vores bærbar pc er begyndt at være utrolig langsom i opstart og når den skal åbne mailprogram, internet m.m. Hvis jeg afslutter pc`en ved at gå i " standby " starter den næsten lige så hurtig som normal.....
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
05. marts 2009 - 21:39 #1
Avatar billede qbic6400 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:01 #2
Der er flere ting du kan gøre

hent progerammet ccleaner http://www.ccleaner.com
under indstillinger / avanceret fjerner du alle afkrydsninger

tryk derefter på rens og kør cleaner
og derefter register og skan efter problemer
finder den nogle så skal du udbedre alle valgte fejl
( kør scan igennem til den ikke finder flere fejl )

derefter henter du auslogic defrag
( google auslogic defrag )
den er ok, gratis, og kan give din disk lidt fart på igen
( kan være ok og vil være mere effektiv end windows egen diskdefrag )

go ting er at være forberedt på virus, og snavs fra nettet
jeg bruger avast som virusscanner og super antispyware og det fungerer fint her.
Avatar billede Slawomir Seniormester
05. marts 2009 - 22:05 #3
jeg ville aldrig tune up min computer da det forkorter levetid, for mig lyder det til at du heller skulle tage og ryde op, det findes mange værktøjer til dette som du finder rundt på nettet
held og lykke
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
05. marts 2009 - 22:14 #4
Til slawomir

Regcleaner- TuneUp Utilities 2009

Dette program er ikke et Nitro-ware som til en knallert på æder..

Den rydder op i RegDatabasen og fjerner overflødige filer som computeren prøver at på at loade og som ikke findes..
Avatar billede Slawomir Seniormester
05. marts 2009 - 23:28 #5
MichaelWJ-IT oki kender den ikke jeg gik bare ud fra navnet,

dbknudsen :
1 ryd i dine programmer (start op programmer osv), hjælp det? hvis nej 2
2 defragmenter, hjælp det? hvis nej 3
3 ryd op på din harddisk og jeg mener ryde helt op ikke noget med at feje under gulvtæppet,

hvis det ikke hjælper siger du bare til
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 00:11 #6
MichaelWJ-IT jeg har lige testet den, fint program som man sagtens få glæde af i de næste 30 dage, fjerner dog ikke det hele og synd at det koster penge at have den
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. marts 2009 - 11:30 #7
lægger lige et svar
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
08. marts 2009 - 11:54 #8
Til slawomir.

Et svar på hvad ?