Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:16 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

HP bærbar fryser?

Hej er den heldige ejer af en OmniBook 6000 bærbar fra HP. Men den fryser hele tiden. Har fundet ud af det er noget med cpu køleren, den er hvist termostat styret, men den køler kun når den styarter op, så går den død, når den bliver for varm… Hvordan kan man lave det? Eller skal den til rep?
Avatar billede tkl83 Nybegynder
04. juli 2001 - 15:21 #1
hej
det vil nok være en ret god ide at sende den til rep, for du kan ikke selv lave den. hvis jeg var dig ville jeg gå ned til min forhanlder hvis der stadig er garenti på og sende den til rep
Avatar billede tkl83 Nybegynder
04. juli 2001 - 15:21 #2
hej
det vil nok være en ret god ide at sende den til rep, for du kan ikke selv lave den. hvis jeg var dig ville jeg gå ned til min forhanlder hvis der stadig er garenti på og sende den til rep
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:23 #3
der er ik garenti på den da den ik er for danmark.. hvor kan man få lavet sådan nogel billigt?
Avatar billede curtsen Nybegynder
04. juli 2001 - 15:28 #4
Prøv at kontakte hp..
de kan udfra dit serie nummer se om der stadig er garanti selvom den ikke er købt i dk.

Ellers skal du nok have fat i en lille lokal edb reperatør som kan lave den..

Prøv evt ma data
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:31 #5
hvad er ma data?

Avatar billede curtsen Nybegynder
04. juli 2001 - 15:35 #6
ma data er et lille firma der ligger i Ølstykke
de kan lave næsten alt...

JEg har brugt dem flere gange til rep af diverse...
Avatar billede curtsen Nybegynder
04. juli 2001 - 15:37 #7
www.ma-data.dk

De plejer også at være fornuftige med deres priser.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:37 #8
ok, er de billige??

har de en hjemmeside?
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:44 #9
prøver jeg..

tak for det..
Avatar billede tkl83 Nybegynder
04. juli 2001 - 15:45 #10
du kan prøve at ringe til fona og høre hvad de skal have for det (45881157)
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:56 #11
prøver at finde et sted at få den lavet..

tak for hjælpen.