Avatar billede jannikLN Nybegynder
05. marts 2009 - 20:42 Der er 2 kommentarer

køb af computer

hej.

jeg skal begynde på uddannelse og derfor vil jeg gerne ud og købe mig en ny bærbare. nogle der har nogle forslag til en god bærbare. den skal kunne trække alle nye spil og skal også bruges til skole. nogle ideer?
prisen må max være 8000 kr.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2009 - 20:48 #1
den skal kunne trække alle nye spil og skal også bruges til skole. nogle ideer?
prisen må max være 8000 kr.

Så må du gå på kompromis med opløsning m.m.....

Hvor stor skærm?
Avatar billede jannikLN Nybegynder
05. marts 2009 - 20:59 #2
minimum 15 tommer. den skal bare kunne trække det. så kan det godt være grafikken ikke er i top men, det kan jeg godt leve med da, jeg for det meste spiller på min stationær pc.