Avatar billede AnnePanne Nybegynder
05. marts 2009 - 20:28 Der er 2 kommentarer

Udfald på linjen umuliggør downloads

Jeg har købt Norton 360, men kan ikke downloade det. Deres support siger det skyldes udfald på linjen til min udbyder (TDC) og foreslår jeg tager fat i dem. TDC siger der ikke er noget galt med linjen. Jeg har da også efterfølgende downloadet TDCs sikkerhedspakke. Nortons support siger stadig at det er TDCs skyld! Hvad gør jeg? Jeg kan måske lade handlen gå tilbage? Men jeg har også væet glad for at bruge deres online backup hidtil. (Da jeg ikke kunne downloade, blev jeg bedt om at slette mit nuværende abonnement - men lige lidt hjalp det!)Kan nogen hjælpe?
Jeg har Vista, det er ikke fordi der mangler plads på pcen.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 13:15 #1
Gys! Norton - lad handlen gå tilbage (Du har 14 dages fortrydelse ved online køb). Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har måtte bruge timer på at fjerne Norton fra mine venners og kunders computer. Der findes utrolig mange andre gratis løsninger som langt bedre end Norton.

De kunne vel også sende den med posten?
Avatar billede LQmmel Nybegynder
08. marts 2009 - 08:09 #2
Ja, lad handlen gå tilbage.

Brug i stedet AVG free edition(søg på google).