Avatar billede Engelb Nybegynder
05. marts 2009 - 20:16 Der er 1 kommentar

Logitech trådløs og XP, kun hver 2.gang?

Hej, jeg har fået et lille problem der er opstået meget pludseligt...
Jeg bruger et Logitech trådløst tastatus til min comp med XP på. Men sæt nok kører den kun driverne hver 2.gang jeg logger på, jeg har prøvet at fjerne driverne og lægge dem ind igen, men tastaturet virker kun hver 2.gang. Det er yderst belastende! Nogle der kan hjælpe?
Der er ikke fortaget ændringer i hverken Hardware eller Software, udover at der er tilføjet en USB Hub, men den trådløse modtager sidder direkte i en USB på min computer.
Avatar billede hearnz Nybegynder
05. marts 2009 - 20:32 #1
Det kan være det USB stik du nu har sat den sidder på samme root som den USB port med huben i. Prøv at tage hubben ud og se om det hjælper. Hvis det gør ville jeg prøve at sætte hubben i de andre porte og se om du kan få det hele til at virke sammen. Går ud fra du har installeret/opdateret alle dine drivers til motherboardet?