Avatar billede postenrb Nybegynder
05. marts 2009 - 20:15 Der er 2 kommentarer

LANGSOM LANGSOM

Min Pc er dræbende lamgsom i perioder og af og til popper der et skilt op der siger at jeg næsten ikke har mere virtuel hukommelse
Min pc er gammel og træt men er der nogen der har nogle fiduser
således at jeg undgår disse perioder af dræbende langsom pc
Noget enkelt der er let at lave
på forhånd tak
Avatar billede jannikLN Nybegynder
05. marts 2009 - 20:44 #1
du kan prøve at formatere din computer. eller måske en systemgendannelse.
Avatar billede postenrb Nybegynder
05. marts 2009 - 20:54 #2
Det har jeg prøvet uden held, Jeg tror at jeg mangler ram eller virtuel hukommelse
Er der nogen der ved hvordan jeg øger det på en nem måde