Avatar billede thjal Nybegynder
05. marts 2009 - 14:53 Der er 2 kommentarer

2 x PSU i et kabinet

Hej Eksperter,

Jeg er igang med at bygge en gamer maskine - med et GTX260 grafikkort. Til dette skal jeg bruge en PSU på min. 550W så vidt jeg kan se. Det er også fint nok - men mit problem opstår den dag jeg evt. ville udevide til SLI så er der vist behov for 750W. Da jeg tæller kroner og øre lige for tiden er det ikke sådan at jeg bare lige nupper en PSU på 750+ W koster omkring 800,- men ville da hellere nøjes med at købe et 550W til ca. 200 - 300,-

Det der så er mit spørgsmål er om det er muligt at købe et kabinet hvor man kan have to PSU sidende - så kunne man købe det samt en ekstra PSU når det er aktuelt?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. marts 2009 - 16:47 #1
En række af de helt store kabinetter kan rumme 2 x PSU, men så vidt jeg ved vil prisforskellen op til disse monsterkabinetter være større end at købe en god 850W PSU fra starten af...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2009 - 20:05 #2
Enig med Lars!